Za vlasnike vila

Kako dočekati goste?

Doček neka bude osoban. Zamislite da ste Vi u poziciji gostiju koju su upravo došli u stranu zemlju, kako biste Vi voljeli biti dočekani? Što bi Vam bilo važno? Možda ste umorni i dugo ste ih čekali… i oni su. Nasmiješite se… to ništa ne košta. Prvi dojam je najvažniji.

Ako je moguće, dočekajte goste u vili s nekim autohtonim hrvatskim proizvodom tipičnim za Vaš kraj. Neka vaša garderoba bude primjerena. Ne morate biti formalni kao recepcioneri u hotelima, ali svakako budite primjereno sređeni. Budite ljubazni i nasmiješeni. Ne brinite ako će biti jezičnih barijera. Kompenzirajte to toplinom, srdačnošću i osmijehom.
Odmah gostima pokažite cijeli posjed i uputite ih u sve što bi trebali znati. Gostima pri dolasku dajte ključeve, šifru za WiFi (najbolje pripremljenu i napisanu unaprijed). Pokažite im kako se koristiti daljinskim upravljačem i koji su im televizijski programi dostupni. Dobro bi bilo imati popis raspoloživih TV programa i na kojem su broju. Objasnite im kako funkcioniraju klima uređaji i ostala tehnika u kući (npr. aparat za kavu, perilica,…).

Odmah ih zamolite da Vam daju podatke iz putovnice ili osobne iskaznice kako biste ih mogli prijaviti Turističkoj zajednici. Objasnite gostima da je to samo formalnost koju ste prema zakonu dužni ispoštovati i da je boravišna taksa već uključena u cijenu njihovog boravka. Bitno je da to napravite odmah čim gosti dođu.

Dajte gostima informacije o lokaciji najbližeg dućana i supermarketa te njihovom radnom vremenu. Ostavite im napismeno kontakt najbliže ambulante i/ili bolnice, stomatologa, apoteke i veterinara. Neka se u vili na vidljivom mjestu nalazi spisak brojeva za hitne slučajeve (policija, hitna pomoć, vatrogasci) s predbrojem jer su gosti većinom strani državljani.

Uputite ih kako doći do plaže i restorana koje biste im preporučili. Svakako im preporučite sve što smatrate da je vrijedno posjetiti i vidjeti za vrijeme njihovog boravka.

Gostima zaželite ugodan boravak i dajte im do znanja da se u Vašoj vili mogu osjećati kao kod kuće. Time im ujedno skrenite pozornost da vode brigu o vili i čuvaju je kao da je njihova vlastita. Jako je važan srdačan doček gostiju jer će se tada bilo kakvi eventualni problemi rješavati puno jednostavnije i bezbolnije.

Please follow and like us: